A SugarCRM moduljai


Sugar CRM szoftver információ

Az ügyfélkezelő szoftver tevékenységmoduljai öt, egymástól elkülönülő, mégis összefüggő területet fednek le. Az értékesítést és marketingmenedzsmentet támogató funkciók mellett megtalálhatók az ügyféltámogatást, jelentéskészítést és adatelemzést segítő megoldások is.


Értékesítés

A Sugar Dashboards valós idejű adatokkal szolgál minden alkalmazottnak és vezetőnek a leadekre, üzleti kapcsolatokra és lehetőségekre vonatkozóan. A különböző részlegek teljesítését és az eladásokat tartalmazó összesített adatbank nagyban segítheti a döntések meghozatalát. Természetesen a meghatározó információk hozzáférhetősége korlátozható.

  • Ügyfélre szabott stratégia.
  • A vállalat vezetését megkönnyítő üzleti kimutatások.
  • Kimutatások egyéni paraméterek alapján.
  • A folyamatok megértését szolgáló mélyelemzések.

Marketingmenedzsment

A SugarCRM tulajdonképp a marketing- és a sales részlegek közötti űrt hivatott kitölteni. A kampányvarázsló eszköz segítségével lehetőség nyílik a kampányok egyszerű és gyors megtervezésére, felépítésére. A hatékony e-mail marketing tervek megteremtése mellett kijelölhetjük a folyamatok felelőseit és nyomon követhetjük azok teljesítményét.

  • Különböző csatornákon átívelő marketingkampányok.
  • Naprakész adatnyilvántartás.
  • Kimutatások a befektetett energiák megtérülésére vonatkozóan.

Ügyféltámogatás

Az új ügyfelek elérése költségesebb, mint a már meglévők megtartása. A SugarCRM ügyféltámogatási rendszerének köszönhetően a nyilvántartási rendszer egyszerűsödik: a központosított kezelőfelület minden karbantartással, problémamegoldással és tapasztalatmegosztással kapcsolatos igényt kiszolgál. Lehetőség van ugyanakkor úgynevezett önkiszolgáló modulok bevezetésére is, amelyek jelentős költségcsökkenést vonhatnak maguk után.

  • Központilag irányított ügyféladatbázis.
  • A felmerülő problémák számának csökkenése a hátterükben zajló folyamatok megértésén keresztül.
  • Zökkenőmentes információáramlás részlegek és alkalmazottak között.
  • Kimutatások az ügyféltámogatás eredményességére vonatkozóan.

Jelentéskészítés

A jelentéskészítő eszköz használható formába önti a felhalmozott adatokat. Az eladási trendek, piaci kimutatások, esettanulmányok és ügyfélprofilok megfelelő feldolgozása értékes információkkal szolgálhat a vállalatvezetők részére. A vizsgált adatok minden esetben naprakészek, és elemzésük sorrendje, illetve fajtája igény szerint variálható. A SugarCRM Enterprise és Ultimate változatai támogatják az SQL megoldásokat is.

  • Rendszerből lekérhető automatikus kimutatások.
  • Kimutatások a marketingmódszerek eredményességére vonatkozóan.
  • Jogosultságtól függő adathozzáférés.
  • Táblagépekre és iPad-re optimalizált HTML-5 kompatibilis táblázatok és diagramok.

Együttműködés

Az eredményes marketing- és értékesítési tevékenységhez elengedhetetlen, hogy kihasználjuk a SugarCRM nyújtotta e-mail integrációs lehetőségeket. A szoftver képes a Microsoft Outlook, IBM Lotus Notes, Gmail, Yahoo! Mail és egyéb IMAP alapú levelezőrendszerekkel való együttműködésre, így felhasználóként közvetlen a CRM rendszerből intézhetjük levelezésünk. Ezzel a lépéssel egyszerűsödik az archiválás, a nyomon követhetőség és a projektmenedzsment.

  • E-mailek, feladatok, hívások és találkozók egyidejű karbantartása.
  • Külső információk egybevetése a saját tartalommal.
  • Vezeték nélküli és PDA megoldások az irodán kívül tartózkodó felhasználók részére.
  • Egyes verziók esetén offline használati mód.