Sugar Enterprise


Sugar CRM szoftver információ

60 GB on-demand tárhelyet nyújtó CRM szoftver, amely már képes SQL jelentések publikálására is. Támogatja az Oracle és DB2 adatbázisok kezelését, kielégítve ezzel a nagyvállalatok vezetőinek igényét. Az offline és mobil használati módok sora természetesen e verziónál is biztosított.

Értékesítés

  • Kapcsolat- és lehetőségmenedzsment az eladási folyamatok nyomon követésére és az adatok összefüggéseinek kimutatására.
  • Dinamikus számlavezetés az ügyfelek földrajzi helyének és vásárlástípusainak rendezése alapján.
  • Automatizált szerződéskötő funkció, amely nyilvántartja a hatályos szabályokat, az aktuális árfolyamokat és adókötelezettségeket.
  • Értékesítési előrejelzések az adatbank mélyelemzése nyomán.
  • Valós idejű, naprakész adatnyilvántartás (többek között a lehetőségekre és a számlák állapotára vonatkozóan).
  • Microsoft Office programcsomagba beépülő modulok.
  • Okostelefonnal való szinkronizációs lehetőség.
  • 60 Gb on-demand dokumentumtárolásra szolgáló tárhely.

Marketing

  • Lead menedzsment: követés és a kilátások előrejelzése.
  • E-mail marketing.
  • Kampányvarázsló eszköz, amely segíti a marketingkampányok megfelelő felépítését.
  • Kampánykövetés több csatornán keresztül.
  • Általános hatékonyságra vonatkozó kampánykimutatások.
  • Gördülékeny kommunikáció egyéb online eszközökkel.

Ügyféltámogatás

  • Ügyféltörténetre épülő ügyfélmonitoring rendszer, amely dokumentál minden egyes interakciót.
  • Hibakövető funkció, a fontossági sorrend felállítása és az eredményes problémamegoldás megszervezése érdekében.
  • Ügyféltörténetre épülő ügyfélmonitoring rendszer, amely dokumentál minden egyes interakciót
  • Vállalati tudásbázis a strukturált és a nem strukturált információk tárolására

Együttműködés

  • E-mailek, feladatok, hívások és találkozók egyidejű karbantartása.
  • Külső információk egybevetése a saját tartalommal.
  • Microsoft Office programcsomagba épülő közös e-mail és naptárfunkciók.
  • Vezeték nélküli és PDA megoldások az irodán kívül tartózkodó felhasználók részére.
  • Offline felhasználási mód
  • SQL jelentések
  • DB2 és Oracle adatbázis-támogatás.

Jelentéskészítés

  • Jelentések készítése belső adatokból
  • Valós idejű adatnyilvántartás
  • Egyéni igényekre szabható felhasználói felület (pl. a fontos adatok kizárólagos megjelenítése).

Adminisztráció

  • Központi kezelőfelületről irányítható felhasználói beállítások, nézetek és megjelenési formák.
  • A Studio segítségével a cég igényeire szabható alkalmazások.
  • Egyéni modulok kiépítése a Module Builder szolgáltatás használatával.
  • Munkafolyamatok irányítása, az információkhoz való hozzáférés korlátozása és az azokkal való visszaélés kontrollálása
  • Igény szerinti biztonsági adatmentés ügyfél-letöltéssel.