Sugar Professional


Sugar CRM szoftver információ

Igazi vállalati CRM szoftvercsomag, 15 Gb on-demand dokumentumtárolásra használható tárhellyel. Az alap funkciók mellett megjelennek olyan kényelmi szolgáltatások, mint az automatizált szerződéskötő modul, amely nyilvántart minden hatályos szabályt és kezeli az árfolyamok változásait is. Teljes mértékben kompatibilis a Microsoft Office programcsomaggal, ugyanakkor mobil alkalmazások keretében is elérhető.

Értékesítés

  • Kapcsolat- és lehetőségmenedzsment az eladási folyamatok nyomon követésére és az adatok összefüggéseinek kimutatására.
  • Dinamikus számlavezetés az ügyfelek földrajzi helyének és vásárlástípusainak rendezése alapján.
  • Automatizált szerződéskötő funkció, amely nyilvántartja a hatályos szabályokat, az aktuális árfolyamokat és adókötelezettségeket.
  • Értékesítési előrejelzések az adatbank mélyelemzése nyomán.
  • Valós idejű, naprakész adatnyilvántartás (többek között a lehetőségekre és a számlák állapotára vonatkozóan).
  • Microsoft Office programcsomagba beépülő modulok.
  • Okostelefonnal való szinkronizációs lehetőség.
  • 15 Gb on-demand dokumentumtárolásra szolgáló tárhely.

Marketing

  • Lead menedzsment: követés és a kilátások előrejelzése.
  • E-mail marketing.
  • Kampányvarázsló eszköz, amely segíti a marketingkampányok megfelelő felépítését.
  • Kampánykövetés több csatornán keresztül.
  • Általános hatékonyságra vonatkozó kampánykimutatások.
  • Gördülékeny kommunikáció egyéb online eszközökkel.

Ügyféltámogatás

  • Ügyféltörténetre épülő ügyfélmonitoring rendszer, amely dokumentál minden egyes interakciót.
  • Hibakövető funkció, a fontossági sorrend felállítása és az eredményes problémamegoldás megszervezése érdekében.
  • Ügyféltörténetre épülő ügyfélmonitoring rendszer, amely dokumentál minden egyes interakciót
  • Vállalati tudásbázis a strukturált és a nem strukturált információk tárolására

Együttműködés

  • E-mailek, feladatok, hívások és találkozók egyidejű karbantartása.
  • Külső információk egybevetése a saját tartalommal.
  • Microsoft Office programcsomagba épülő közös e-mail és naptárfunkciók.
  • Vezeték nélküli és PDA megoldások az irodán kívül tartózkodó felhasználók részére.

Jelentéskészítés

  • Jelentések készítése belső adatokból
  • Valós idejű adatnyilvántartás
  • Egyéni igényekre szabható felhasználói felület (pl. a fontos adatok kizárólagos megjelenítése).

Adminisztráció

  • Központi kezelőfelületről irányítható felhasználói beállítások, nézetek és megjelenési formák.
  • A Studio segítségével a cég igényeire szabható alkalmazások.
  • Egyéni modulok kiépítése a Module Builder szolgáltatás használatával.
  • Munkafolyamatok irányítása, az információkhoz való hozzáférés korlátozása és az azokkal való visszaélés kontrollálása